اختصاص بيش از 350 ميليارد تومان برای اجرای طرح تكاپو در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسهادی ابراهيمی مدير كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 352 ميليارد تومان تسهيلات بانكی برای اجرای طرح تكاپو به استان اختصاص داده شده است.

وی افزود: اين ميزان تسهيلات بر اساس رسته فعاليت، بين دستگاه های اجرايی استان سهيمه بندی شده  كه طرح های سرمايه در گردش برای اجرای قرارداد فروش پيمانكاری و تامين خدمات فنی و مهندسی، طرح های توسعه ای بنگاه های موجود و طرح های ايجادی، مشمول دريافت تسهيلات می شوند.

مدير كارآفرينی و اشتغال اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعی هرمزگان با بيان اينكه هيچ محدوديت اعتباری برای دستگاه ها وجود ندارد گفت: دستگاه هايی كه طرحهای اشتغالزا بر اساس طرح تكاپو دارند می توانند طرح های خود را به دبيرخانه كارگروه اشتغال استان معرفی و از تسهيلات بهره مند شوند.

ابراهيمی افزود: با این اعتباراختصاص یافته اختصاص  زمينه اشتغال 11 هزار و 439 نفر فراهم می شود.

وی گفت:كليه طرح های بخش خصوصی و تعاونی كه از طريق فرايند برنامه اشتغال فراگيردر سال 1396 و بعد از آن در رسته فعاليت های منتخب، تسهيلات دريافت نموده و به بهره برداری رسيده باشند شامل پرداخت يارانه تسهيلات طرح های سرمايه گذاری اشتغالزايی می شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید