خبر فوری

دفتر موسسه بین المللی گردشگری حلال در قشم افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر اداره کل موسسه بین المللی توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه و گردشگری حلال در حوزه جهان اسلام عصر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام اکبر فلاح نژاد مسئول دفتر امور بین الملل مقام معظم رهبری، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حمیدرضا مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم و مهمانان کشوری و استانی افتتاح شد.

همچنین در این روز آزمایشگاه های تخصصی مرکز ملی تحقیقات حلال ایران به بهره برداری رسید. در این آزمایشگاه مجوزهای استاندارد در حوزه گردشگری حلال صادر خواهد شد. این مرکز به عنوان مرجع مجوزهای حلال در کشور شناخته می شود.

در این روز مراسم انتخاب جزیره قشم به عنوان اولین مرگز گردشگری حلال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید