خبر فوری

آب تولیدی آب‌شیرین‌کن‌ها در هرمزگان تا 15 سال خرید تضمینی ‌می‌شود

عبدالحمید حمزه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در راستای واگذاری این سه پروژه که شامل آب‌شیرین‌کن مجتمع‌های ساحلی پارسیان، حمیران بندرلنگه و مهدی‌آباد بندرعباس می‌باشد، جلساتی با حضور دستگاه‌های مرتبط و نمایندگان دادگستری تشکیل شده است.

وی مجموع اعتبار این سه پروژه را 210 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: واگذاری این سه پروژه به بخش خصوصی به‌‌صورت روش BBO یا خرید تضمینی به‌مدت 15 سال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: با اجرای این سه پروژه جمعیتی در حدود 28 هزار و 350 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

به‌گفته این مقام مسئول بیش از 70 درصد از روستاهای هرمزگان در حال حاضر از آب آشامیدنی سالم و تأسیسات آبرسانی بهره‌مند هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید