خبر فوری

موافقت وزیر کشور با تاسیس 40 دهیاری جدید در استان مرکزی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا از روابط عمومی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه ای خطاب به سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی آمده است: با توجه به پیشنهاد تاسیس دهیاری در تعدادی از روستاهای آن استان و با عنایت به ماده واحده قانون تاسیس دهیاری های خودکفا به شرح پیوست در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند بلامانع اعلام می شود.
قرار است این دهیاری ها در روستاهای تابعه شهرستان های اراک، تفرش، خمین، دلیجان، زرندیه، ساوه، شازند، فراهان، کمیجان و محلات فعالیت کنند.

**موافقت وزارت کشور با تاسیس شهرداری در بخش لیردف شهرستان جاسک
همچنین وزیر کشور در نامه دیگری خطاب به استاندار هرمزگان با تاسیس شهرداری در لیردف موافقت کرد.
در نامه رحمانی فضلی آمده است: با توجه به نامه مورخ 30 اردیبهشت 96 تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر ایجاد بخش لیردف به مرکزیت روستای لیردف از توابع شهرستان جاسک، دستورالعمل تاسیس شهرداری به آن استانداری ابلاغ گردیده است و رعایت سایر موارد مرتبط در دستورالعمل مذکور، تاسیس شهرداری در شهر لیردف بلامانع اعلام می شود.
سیام**9103**1336
خبرنگار:حمید شهریاری**انتشار: مهرنوش خانزائی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید