هرمزبان:گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: وقف یکی از احکامی است که باید به مردم معرفی و تبیین شود، تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز بر حسب وظیفه، آمادگی همکاری و تعامل در تمامی برنامه ها با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را دارد.

وقف یکی از احکامی است که باید به مردم معرفی و تبیین شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان روزگذشته(14 آبان ماه) در دیدار با حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به رویکرد خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در استان گفت: با توجه به تعامل و ارتباط خوب و سازنده بین ادارات اوقاف و تبلیغات اسلامی شهرستان ها انتظار می رود برای توسعه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه این روند تداوم یابد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تعامل بیشتر با اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در حوزه مساجد، ائمه جماعات، هیئات مذهبی و برگزاری همایش ها گفت: می بایست همکاری خوب و سازنده ای بین این دو نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی تا پایان سال وجود داشته باشد.
وی بیان کرد: ادارات کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و اوقاف و امور خیریه استان باید به نحو مطلوب از ظرفیت های یکدیگر در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی در استان بهره ببرند و برای تحقق این مهم بسترسازی لازم صورت گیرد.
حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: وقف یکی از احکامی است که باید به مردم معرفی و تبیین شود، تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز بر حسب وظیفه، آمادگی همکاری و تعامل در تمامی برنامه ها با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: هر وع فعالیتی که در حوزه سازمان امکان پذیر است آمادگی انجام فعالیت های مشترک را داریم.
وی در پایان بر ارائه آموزش های لازم در راستای ارتقای سطح آگاهی ها و دانش کارکنان تاکید کرد و گفت: پرورش نیروهای سبب می شود به موفقیت های چشمگیری دست یابیم و فعالیت ها و برنامه ها نیز مثمر ثمر خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید