خبر فوری
هرمزبان:بندرعباس - ایرنا - فرماندار پارسیان گفت: این شهرستان ظرفیت ‌های بسیار بالایی برای سرمایه‌ گذاری و گسترش اقتصاد در بخش های صنعت، گردشگری، کشاورزی، دریا و تعاونی دارد.

فرماندار: پارسیان ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری دارد

محمد رادمهر روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به تولید، اشتغال و سرمایه‌ گذاری در شهرستان پارسیان تصریح کرد: 153 تعاونی در بخش‌ های مختلف در شهرستان فعال هستند و تعاونی ‌ها ضامن توسعه پایدار محسوب می شوند.
وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، برای تحقق این شعار باید همه دستگاه‌ ها، ظرفیت ‌ها و امکانات موجود را بصورت جدی و جهادی بسیج کرده و در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، سرمایه گذاری پایدار و رونق اقتصادی گام برداریم.
رادمهر با اشاره به این که اشتغال مهم ترین دغدغه مسئولان شهرستان پارسیان است، اظهار داشت: هدف دولت تدبیر و امید، رفاه حال مردم است و همه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان باید در این زمینه فعال باشند و کوتاهی و کم ‌کاری از هیچ مدیری پذیرفته نمی‌شود و مدیران باید عمل گرا بوده و امید و نشاط اجتماعی را به مردم تزریق کنند.
فرماندار پارسیان با بیان این که باید مشکلات واحد های تولیدی غیر فعال را برطرف کرده و آن ها را به چرخه اقتصاد و تولید بازگردانیم، افزود: شهرستان پارسیان دارای ظرفیت‌ های بسیار خوبی برای سرمایه‌ گذاری و گسترش اقتصاد در بخش تعاونی ‌ها است.
وی استفاده از ظرفیت و قابلیت ‌های جمعی تعاونی ‌ها در برطرف کردن مشکلات جامعه را ضروری دانست و گفت: باید فرهنگ کار دسته جمعی در تعاونی ‌ها نهادینه شود و دولت آماده همکاری و حمایت از تعاونی ‌ها و سرمایه‌ گذاران است.
فرماندار پارسیان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی اولویت کار دستگاه‌ های اجرایی و این فرمانداری است و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌ گذاری شهرستان پارسیان بیان داشت: در سال جاری اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال به بنگاه‌ های تولیدی پرداخت شده است و همچنین اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در سال جاری پراخت شده است.
رادمهر در ادامه افزود: در راستای اشتغال زایی در تعاونی ‌ها در سال جاری تاکنون ٤٦ نفر مشغول به کار شده ‌اند و در زمینه مشاغل خانگی تعداد ١٦٠ نفر از بانوان این شهرستان در فرصت ‌های مختلف از جمله صنایع دستی ایجاد اشتغال کرده اند.
فرماندار پارسیان با اشاره به تعداد نفرات ثبت شده ادامه داد: در سامانه رصد شهرستان تاکنون ٥٠٠ نفر صاحب شغل شدند و تا پایان سال باید با تلاش و همت مسئولان و سرمایه‌ گذاران بتوانیم اشتغال پایدار با رقم چشمگیری در حوزه‌ های مختلف در این شهرستان ایجاد کنیم.
شهرستان پارسیان در غرب استان هرمزگان در 500 کیلومتری بندرعباس مرکز این استان واقع شده است.
7191/7408
خبرنگار: ابراهیم بدیعی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید