خبر فوری

13 آبان روز تجلی اقتدار وعزت ملی مردم ایران است

ابوذر مهدی نخعی شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : ملت ایران باید همچون گذشته با وحدت و همبستگی در مسیر توسعه وتعالی نظام جمهوری اسلامی گام بردارند .
وی به مناسبت گرامیداشت 13 آبان ، از دانش آموزان ، دانشجویان و مردم شریف و انقلابی میناب را به حضور در راهپیمایی دعوت کرد .
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب خاطر نشان کرد : 13 آبان سندی ماندگار از آزادی‌ خواهی و ظلم ‌ستیزی ملت ایران است که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
نخعی ادامه داد: این روز بزرگ ، ترجمان این واقعیت و سنت الهی است که بنیان‌ های ظلم و ستم ،‌ سرانجام فرو خواهد ریخت و آینده از آن مستضعفان ، عدالت‌خواهان و آزادی ‌‌طلبان خواهد بود.
وی تصریح کرد 13: آبان یادآور راهبری ‌ها و هدایت‌های بزرگ‌ مردی از تبار حق ‌طلبان است که همچون چراغی فراروی جان ‌های مومن و خداجو قرار گرفت و درس بزرگ ایستادگی ، شهامت و شهادت را به آنان آموخت.
فرماندار ویژه میناب افزود : بی ‌تردید حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بویژه در شرایطی مقام های دولت آمریکا با اقدام ها و اظهارات وقیحانه خود سعی در نادیده‌ انگاشتن قدرت وعظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند ، پاسخ دندان‌ شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده و بار دیگر عزم و اراده پولادین امت حزب‌الله را در راه دفاع از آرمان ‌های امام و انقلاب ثابت خواهد کرد .
یوم ‌الله 13 آبان و مناسبت‌های تاریخی این روز بویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام ، روز دانش آموز و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان ‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای گلگون ‌کفن انقلاب اسلامی است.
مراسم راهپیمایی 13 آبان در میناب صبح امروز شنبه از چهارراه آل محمد ( ص ) تا مسجد امام ( ره ) برگزار شد.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
7194 / 6048
خبر نگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید