خبر فوری

شنا از قشم تا بندرعباس با پیام حفظ اکوسیستم خلیج فارس

محمد امیری رودان در گفت‌وگو با ایسنا،  افزود: با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه خلیج‌فارس با مرکزیت و محوریت هرمزگان، معرفی سه رشته ورزشی جدید زیرشاخه توریسم ورزشی که توسط خودم ابداع و اجراشده است و پاکیزه نگاه‌داشتن خلیج‌فارس و حفاظت از اکوسیستم آن مسافت دریایی قشم تا بندرعباس را طی کردم.

سایکل توریست هرمزگانی با اشاره به اینکه در این روزها به‌خوبی تمرین کرده و خود را آماده این حرکت فرهنگی ورزشی بودم، اضافه کرد: همچنین این حرکت در آستانه روز دانش‌آموز انجام دادم تا با کمک وزارت آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان با انعکاس صحیح آن دغدغه خلیج‌فارس، ورزش و گردشگری را در بین دانش‌آموزان به وجود آورده و آن‌ها را در این مسیر آگاه بسازند.

امیری رودان بابیان اینکه تاکنون در تمامی حرکت‌هایی که انجام داده‌ام موردحمایت مالی قرار نگرفته‌ام ضمن تقدیر از پشتیبانی حمیدرضا دستوری فرمانده شناور جستجو و نجات دریایی که در این مسیر همراهم بود، عنوان کرد: در این برنامه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل حفاظ از محیط‌زیست، اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تشکل‌های زیست‌محیطی به‌ویژه نگهبانان جلگه میناب در این حرکت فرهنگی ورزشی مرا موردحمایت خود قرار دادند.

وی در پایان گفت: تا پیش از ایام نوروز سه تا چهار حرکت ورزشی بسیار خاص را که تاکنون در هیچ جای جهان انجام‌نشده، برگزار می‌کنم تا به‌خوبی خلیج‌فارس را به جهانیان معرفی کنیم و در اشاعه فرهنگ گردشگری استان هرمزگان گامی بلند برداشته باشم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، این شناگر شنای خود را از اسکله شهید ذاکری قشم آغاز کرد و پس از پنج ساعت و چهل دقیقه به ساحل غربی سورو در بندرعباس رسید.

***

برای دیدن گزارش ویدئویی ایسنا کلیک کنید    

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید