خبر فوری

۱۵ هزار روادید در هرمزگان صادرشده است

فریدون همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ۱۷ هزار نفر از شهروندان هرمزگانی برای اعزام به عتبات ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: تا به الان برای حدود ۱۵ هزار نفر ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم استان هرمزگان ۲۶ موکب نیز در داخل کشور و در خاک عراق مستقر شده اند، افزود: از این تعداد شش موکب در استان هرمزگان، چهار موکب در خوزستان، یک موکب در مز مهران و مابقی در نجف و مسیر نجف تا کربلا استقرار یافته اند.

استاندار هرمزگان با اشاره به توزیع روزانه ۱۴۰ هزار پرس غذا در میان زائران اربعین، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ هزار قرص نان روزانه در مسیر موکب ها در میان زائران توزیع می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید