200 لیتر برثانیه پساب برای آبیاری فضای سبز بندرعباس اختصاص می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، رضا مدرس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: پیرو بازدید دکتر همتی استاندار هرمزگان از پلاژ بانوان و وضعیت دفع فاضلاب شهر بندرعباس و ورود آن به دریا که منجر به آلودگی سواحل بندرعباس شده، با دستور ایشان مبنی بر رسیدگی فوری و تعیین تکلیف این موضوع، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار گرفت و طی بازدید میدانی به همراه مدیران دستگاه های ذیربط از جمله اداره کل مدیریت بحران استانداری، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل محیط زیست استان، فرماندار بندرعباس و شهردار بندرعباس تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان 200 لیتر برثانیه از پساب ورودی به دریا در خور گورسوزان را جهت استفاده در آبیاری فضای سبز شهر بندرعباس تحویل شهرداری بندرعباس نماید که این امر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: طی جلسه برگزار شده در شهرک‌های غرب بندرعباس با حضور فرمانداری بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب و اداره کل محیط زیست استان مقرر شد، پساب جمع آوری شده منطقه غرب بندرعباس تا زمان بهره برداری از سیستم تصفیه فاضلاب شهرک های غرب بندرعباس، به خط فاضلاب شهر متصل و از ورود فاضلاب به دریا جلوگیری شود.

مدرس تصریح کرد: همچنین شرکت آب و فاضلاب استان متعهد شد مطالعات لازم برای اتصال فاضلاب شهرک های غرب بندرعباس به شبکه فاضلاب شهری بندرعباس را در اسرع وقت انجام و پس از پایان مطالعات ظرف مدت 15 روز اقدام لازم جهت اتصال شبکه فاضلاب شهرک ها به شبکه فاضلاب شهری بندرعباس را انجام دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید