خبر فوری

توقیف پنج فروند شناور حامل کالای قاچاق توسط مرزبانی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: با توقیف این شناورها که توسط ماموران مرزبانی پایگاه های دریابانی سیریک ، میناب و پارسیان انجام شده ، سه میلیارد و 970 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است.
وی بیان داشت : کالاهای کشف شده شامل 28هزارو100کیلوگرم برنج، 382لیتر روغن خوراکی ،2هزارو928قالب صابون ، یک هزارو876کیلوگرم چای، 52 کیلوگرم شکر،21دستگاه لوازم برقی ،373حلقه لاستیک ،7هزارو500کیلوگرم ادویه ،2هزارو 240لیتر روغن موتور است.
فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: در همین راستا پنج نفر متهم قاچاق کالا و ارز نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
خرم روی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق می تواند ضربه جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد کند، گفت:مرزبانان استان با تلاش شبانه روزی و کنترل مرزهای کشور اجازه سوءاستفاده به قاچاقچیان و متخلفان را نخواهند داد.
هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت ، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌ رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید.
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی ، ساحلی ، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید