خبر فوری

مسابقه نقاشی ساحلی دانش آموزان ابوموسی در هفته پدافند غیر عامل + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ابوموسی، در این آیین که توسط پژوهشسرای دانش آموزی برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش ابوموسی و جمعی از فرهنگیان حضور داشتند که مسابقه نقاشی روی پارچه برگزار گردید و دانش آموزان  به خلق آثار کودکانه خود پرداختند.

حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی با اعلام این خبر و با اشاره به تأثیر بالای نقاشی در پرورش خلاقیت دانش آموزان افزود: خالق هستی بخش ما انسانها را اشرف مخلوقاتش قرار داده و قدرت خلق کردن را به ما اعطا نموده است.  وی افزود: بسیاری از گره ها و مشکلات با کارهای روزمره و روتین قابل حل نیستند و نیاز به خلاقیت و ابتکار دارند و اگر ما بخواهیم جامعه ای خلاق داشته باشیم، لازم است پرورش خلاقیت از کودکی آغاز شود.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی خاطر نشان کرد: هنر بهترین عرصه برای شکوفایی خلاقیت است و نقاشی از جذابترین هنرها برای کودکان به شمار می رود و می توان نقاشی هر کودک را به تابلوی افکارش تشبیه نمود.

محب زاده با اشاره به تغییرات کتب درسی تصریح کرد: درس هنر در مدارس ابتدایی مانند دیگر درس ها دارای برنامه سالانه است و لازم است معلمان گرامی در هر پایه بر اساس راهنمای درس هنر در همان پایه اقدام و به صورت منظم و جهت دهی شده به پرورش هنری دانش آموزان بپردازند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید