خبر فوری

سبد غذایی بین 450 کودک زیر پنج سال در جاسک توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا ، علی ابراهیمی روز سه شنبه به هنگام توزیع این بسته های غذایی بین کودکان در جمع خبرنگاران افزود: ارزش هر سبد غذایی 248 هزار تومان است که در مجموع 112 میلیون تومان برای تهیه این مواد غذایی هزینه شده است.
وی بیان داشت: این سبد غذایی شامل برنج ، لبنیات ، حبوبات ، ماکارونی و سویا است که بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم شهرستان جاسک توزیع شد.
مدیر کمیته امداد جاسک یاد آورشد: طرح همسفره به‌ منظور تامین نیازهای غذایی کودکان زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه و افزایش شاخص سلامت در جامعه ، از سوی کمیته امداد اجرا می‌ شود.
ابراهیمی یاد آورشد: بیشتر کودکان دچار سوء تغذیه در مناطق روستایی با ضریب محرومیت بالا سکونت دارند که توسط شبکه بهداشت شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌ شوند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و بیماری ‌های کودکان ناشی از سوء تغذیه است، گفت: اگر خیران در جهت حمایت از کودکان دارای سوء تغذیه قدم بردارند ، می ‌توان میزان کمک به این افراد را گسترش داد و پشتیبانی بیشتری از آنان کرد.
در شهرستان جاسک 2 هزار و 300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
شهرستان جاسک با 58 هزار و 884 نفر جمعیت در فاصله 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید