خبر فوری

برگزاری همایش رهروان شهید فهمیده در سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،همایش رهروان شهید محمد حسین فهمیده با حضور چهارصد دانش آموز بسیجی در مدرسه شبانه روزی امام رضا سیریک برگزار شد.

حجت الاسلام احمد خلیلی مسئول دفتر امام جمعه شهرستان سیریک در این همایش گفت: دانش آموزان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با ایثار ،شجاعت و ایمانی راسخ ، به الگویی شاخص برای کشورهای مسلمان تبدیل شده اند.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، انتقال ارزش ها به نسل آینده و نشان دادن الگوهای ارزشمند اسلامی و انقلابی به دانش آموزان از اهداف برگزاری این همایش است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید