خبر فوری

دانشگاه فرهنگیان به عنوان قطب فرهنگی پدافند غیرعامل خراسان‌رضوی معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید حسین مجتبوی ظهر امروز در همایش نکوداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: 14 سال گذشته به فرمان رهبر معظم انقلاب نهاد تاثیرگذار پدافند غیرعامل تشکیل شد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این که جامعه ما جامعه‌ای پویا، مترقی و با برنامه و رو به توسعه است، بدون شک دانشگاه فرهنگیان می‌تواند به عنوان نهادی علمی و فرهنگی در حوزه‌های متعدد در این روند رو به رشد فعال باشد.

مجتبوی ضمن یادآوری این موضوع که دانشگاه فرهنگیان قطب ارزشمند فرهنگی است و در مسائل علمی می‌تواند کمک یار نظام باشد عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان خراسان‌رضوی به عنوان دانشگاه فعال در حوزه پدافند غیر عامل استان انتخاب شد.

وی افزود: چندی پیش دانشگاه فرهنگیان که قطب تعلیم و تربیت استان است از طرف استانداری به عنوان قطب فرهنگی پدافند غیرعامل در استان معرفی شد.اگر معلمان جامعه آگاه‌تر، فهمیم‌تر و با اطلاعات بیشتری در کلاس درس حضور یابند، جامعه در برابر بسیاری از تهدیدها بیمه است.

مجتبوی اظهار داشت: یکی از تاکیدات دانشگاه فرهنگیان بعد از پدافند غیرعامل تاکید بر مسائل فرهنگی است چرا که تهیدیدات فرهنگی و اجتماعی در جامعه رو به افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان در حوزه زیرساختی و تامین امنیت اقدام به ارتقاء سطح امنیت اتوماسیون اداری و سرورها داشته است.همچنین در نظر داریم به منظور تامین امنیت پردیس شهید هاشمی‌نژاد مکان درب ورودی را تغییر دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *