خبر فوری

افتتاح پروژه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاه

افتتاح پروژه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمانشاهبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مهناز فتاحی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مجموع اعتبار این پروژه ها بالغ بر 9.5 میلیارد تومان است گفت: از مجموع 10 پروژه افتتاحی سه پروژه آن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

وی گفت: مرکز شماره 13 کانون در سایت مسکن مهر دولت آباد با اعتباری حدود دو میلیارد تومان، مرکز شماره 14 کانون در شهرک امام خمینی(ره) کرمانشاه با اعتبار 3.5 میلیارد تومان و مرکز اسلام آباد غرب واقع در سایت مسکن مهر شرف آباد با اعتبار 2.5 میلیارد تومان از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری است که امروز افتتاح شدند.

فتاحی اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها پرونده پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در حوزه کودکان و نوجوانان بسته شد.

افتتاح اولین مرکز علوم تخصصی علوم کودک و نوجوان کانون پرورشی کرمانشاه، اولین مرکز تخصصی تئاتر کودکان و نوجوانان، اولین استودیوی ضبط فیلم و تولیدات تصویری کانون پرورشی استان، دومین کتابخانه سیار روستایی، مرکز فراگیر کانون و افتتاح دو مرکز عرضه محصولات فرهنگی از دیگر پروژه ها است.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید