خبر فوری

حضور ۱۰ هزار دانش آموز بسیجی در راهپیمایی ۱۳ آبان تهران

سرهنگ پاسدار یوسف علی مرادی، در حاشیه تجدید میثاق مسئولین بسیج دانش آموزی و دانش آموزان با آرمان های امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی بحمدالله شاهد رویش جوانان انقلابی هستیم و امروز آمده ایم که بگوییم راه امام هم چنان ادامه داشته و این جوانان آمادگی دفاع از این کشور در همه ابعاد را دارند.

وی اضافه کرد: امروز علم مبارزه با ظلم، استبداد و استکبار جهانی به دست نایب بر حق امام زمان(عج) قرار داشته و توسط ایشان به دست امام عصر(عج) خواهد رسید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ از اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: بخشی از برنامه ها ملی و بخشی استانی و منطقه ای است، دیروز رزمایش پدافند غیر عامل، امروز برنامه اهدا تاج گل را داریم، در همین هفته افتتاح اردوهای یک حس خوب، اردوهای استکبار ستیزی، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و نیز حضور ۱۰ هزار نفر دانش آموز بسیجی دختر و پسر در راهپیمایی ۱۳ آبان را خواهیم داشت.

مرادی گفت: ما می گوییم نظام سلطه، چرا که اجداد این ها هم ستمگر بودند، زمانی که اروپایی ها به آمریکا مهاجرت کردند ۱۵ میلیون نفر برده سیاه پوست را با خود به آمریکا بردند ک ۳ میلیون برده سیاه پوست در راه آمریکا مردند، امروز این نظامن سلطه با تمام قدرت در جنگ تمام عیار با کشور ما است، اما به برکت خون شهیدان حتی یک وجب از خاک ما را نمی تواند اشغال کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید