خبر فوری

هرمزگان قهرمان بسکتبال جوانان منطقه ای کشور شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، در دیدار نهایی این رقابت ها که شبانگاه جمعه در سالن خلیج فارس قشم برگزار شد تیم هرمزگان با برتری 81 بر 41 مقابل تیم بسکتبال تهران قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
تیم اصفهان نیز در دیدار رده بندی با نتیجه 64 بر 58 آذربایجان شرقی را شکست داد و به مقام سومی این مسابقات رسید.
مسئول کمیته داوران و مسابقات منطقه هفت کشور در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات تیرماه امسال در هشت منطقه کشور آغاز شد که از هر منطقه 2 تیم به مرحله حذفی راه یافتند.
محمد مرادزاده افزود: با ادامه این مسابقات چهار تیم تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و هرمزگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی ادامه داد: تیم های هرمزگان و تهران به ترتیب با شکست تیم های اصفهان و آذربایجان شرقی به بازی نهایی راه یافتند و امروز با پیروزی تیم هرمزگان این مسابقات به اتمام رسید.
منطقه هشت بسکتبال کشور شامل استان های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.
700 نفر جامعه بسکتبال استان هرمزگان را تشکیل می دهند.
7500/
انتشار: حسین آزادمنجیری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید