خبر فوری

تیم فوتسال شهرداری ساوه برپارسیان شهر قدس غلبه کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، در این بازی که در سالن 2 هزار و 500 نفری شهر ساوه برگزار شد،تیم شهرداری ساوه مهمان‌خود را نتیجه 4 بر 3 شکست داد و 3 امتیاز شیرین از این دیدار خانگی کسب کرد.
شهرام شریف‌زاده بازیکن پارسیان ابتدا در دقیقه چهارم بازی موفق شد که دروازه ساوجی‌ها را باز کند اما وحید شفیعی در دقیقه 14 بازی را تساوی کشاند تا بازی در پایان نیمه نخست مساوی شود.
در حالیکه میهمان با گل آرش صابری از تیم شهرداری پیش افتاد اما در دقیقه 28 علی بابائی بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه این بازی، شهرام شریف‌زاده در دقیقه 30 بازی گل سوم پارسیان را ثمر رساند ولی مهدی کریمی ملی‌پوش جوان شهرداری ساوه در دقیقه 36 گل تساوی را برای ساوجی‌ها به ثمر رساند.
شهرداری ساوه در دقیقه در دقیقه 38 توسط وحید شفیعی گل برتری را به ثمر رساند تا با این پیروزی سر و سامانی به وضعیت خود دهد.
6539/6013/خبرنگار: یحیی معماری***انتشاردهنده:مژگان حیدری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید