خبر فوری

استاندارهرمزگان: امریکا دربرابر دیپلماسی ایران منزوی شده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، فریدون همتی روز دوشنبه در نشست صمیمی با جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در هرمزگان اظهار داشت: مردم ما با رفتاری که از دولت یازدهم در مسائل داخلی و بین‌المللی مشاهده کردند به تداوم راه این دولت رای دادند تا سیاست‌های خود را تکمیل کند.
وی ادامه داد: دشمن در گذشته ضمن ایجاد تحریم‌ها ، ایران‌هراسی نیز به راه می انداخت که در دولت تدبیر و امید با هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقدام سنجیده رئیس جمهوری و دولت این چالش در قالب برجام رفع و بسیاری از موانع برداشته شد.
همتی تصریح کرد: دولت یازدهم با عملکرد مناسب در حوزه اقتصاد ، توجه به حقوق مردم و حقوق شهروندی، باز کردن فضای فعالیت سیاسی و اقدامات مناسب در عرصه بین‌الملل موجب شد تا مردم بار دیگر به این دولت اعتماد کنند.
وی با اشاره به تاکید دکتر روحانی مبنی بر استفاده از نیروهای شایسته در مناصب مختلف ، گفت: این سیاست در هرمزگان نیز اجرا خواهد شد و از ظرفیت نیروهای شایسته ، متخصص و توانمندی که به سیاست‌های دولت تدبیر و امید اعتقاد داشته باشند، در امور مختلف از جمله در مناصب مدیریتی استفاده می‌شود.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برای توسعه هرمزگان باید حرکتی جدی انجام شود، خاطرنشان کرد: اولویت بنده این است که دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم در هرمزگان سربلند باشد و تلاش می‌کنیم در این راستا با بسیج تمامی ظرفیت‌ها گام‌های خوبی برداریم.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید