خبر فوری

هرمزگان بزودی سیلو دار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مسعود دشوارگر مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش کشور افزود: شش سیلو با ظرفیت 50 هزارتن و در مدت شش ماه در شهرستان حاجی اباد ساخته شده اند.
افزود: برای ساخت این سیلوها 18 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: بیش از 85 درصد این ماشین الات ساخت داخل و ازشهرهای اراک و تهران است و ماشین الات این سیلوها هم به زودی نصب و راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه شش کشور افزود: تا بهمن محوطه سازی، دیوار کشی و نصب برج و حفره تخلیه هم اجرا می شود.
دشوارگر گفت: پیش از این گندم های برداشت شده  استان در انبار چادری بندرشهید رجایی بندرعباس با ظرفیت صد هزارتن به مدت 4 تا 6 ماه در شرایط نامناسب نگهداری می شد.
مصرف سالانه گندم در استان بیش از 200 هزار تن است که از این شمار بیش از 40 هزار تن در شهرستان حاجی اباد برداشت می شود.
به طور میانگین سالانه بیش از 58 هزار تن گندم در هرمزگان تولید می شود .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید