اروپا باید در برابر عهدشکنی آمریکا در برجام اقدامات عملی و نتیجه بخش انجام دهد

اروپا باید در برابر عهدشکنی آمریکا در برجام اقدامات عملی و نتیجه بخش انجام دهدمحسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان درباره مواضع اروپایی‌ها در برجام، اظهار کرد: اروپایی‌ها داور یک قرارداد میان ما و آمریکا نیستند که وقتی ترامپ حرف‌های بی ربط می‌زند، آنها فقط قضاوت کننده باشند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها در قرارداد برجام تعهداتی را پذیرفته‌اند و آنچه مقام معظم رهبری فرمودند گوشزد کردن تعهدات عملی اروپایی‌ها در برجام بود.

کوهکن با تاکید بر اینکه اروپا باید در برابر اقدامات عهدشکنانه آمریکا در برجام اقداماتی عملی و نتیجه بخش انجام دهد، گفت: هنوز مبادلات بانکی ما با  سیستم بانکی دنیا مشکل دارد  و قدم‌هایی به صورت کامل در مورد تحریم‌ها برداشته نشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به قسمتی دیگر از بیانات رهبری درباره تقویت عناصر اقتدار کشور، بیان کرد:  نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی از استقلال سیاسی کامل برخوردار شده است و موضع‌گیری‌های خارجی ما در چارچوبی است که به آن اعتقاد داریم.

وی تصریح کرد: امروز زندگی‌ها پیچیده شده و تکنولوژی پیشرفت کرده، علم و فناوری مزیت‌‎هایی برای زندگی بشر دارد و نیازهای ثانویه‌ای برای او بوجود آورده است، در این شرایط کشوری پیشرفت می‌کند که در مقوله علم و فناوری حرفی برای گفتن داشته باشد.

کوهکن با بیان اینکه مقام معظم رهبری به حق در دیدار اخیر با نخبگان خواستار تقویت پیشرفت‌های علمی، دفاعی و اقتصادی شدند، بیان کرد: خروج از مونتاژ کاری، حرکت به سمت تولید و ارتقای توانمندی‌های داخلی در گرو پیشرفت‌های علمی کشور است و خاستگاه آن دانشگاه است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروا خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: با تولید و کارآفرینی می‌توان از سمت و سوی مونتاژ و واردات به سوی نوآوری، ایستادن روی پای خود و استقلال کامل اقتصادی حرکت کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید