خبر فوری

بانوان قایقران هرمزگان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی به آب زدند

آرزو پاسلار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: این مسابقه به میزبانی بندرلنگه و با شرکت 100 قایقران در رشته های کایاک، کانو ، تورینگ و دراگون بوت برگزار شد.
وی بیان داشت: عنوان قهرمانی این رقابت ها در رشته های کایاک، کانو و تورینگ به تیم تایدواتر خاورمیانه رسید و تیم های هیات قایقرانی بندرعباس و بندر شهید باهنر نیز به عناوین دوم و سومی دست یافتند.
وی تصریح کرد: در بخش دراگون بوت و در مسافت های ٢٠٠ و ٥٠٠ متر نیز تیم های آذرخش سرخون بندرعباس، اژدهاسواران بندرعباس و کوثر بندرلنگه به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش به بازگشت افتخار آمیز بانوان قایقران هرمزگانی اعزام شده به رقابت های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده در این رقابتها موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز شدند و افتخاری دیگر برای کشور و استان به ارمغان آوردند.
در تقویم رسمی کشورمان 26 مهر تا دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است.
در استان هرمزگان حدود 500 ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در رشته ورزشی قایقرانی در دو بخش بانوان و اقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید