خبر فوری

اجرای طرح جامع مدیریت سواحل جنوب کشور با مرکزیت هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،شهرام فداکار مدیرکل دفتر سواحل و تالاب هاب ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست سواحل جنوب کشور با مرکزیت هرمزگان از امروز آغاز شد.

وی افزود: در این طرح که با همکاری گروه همکاری های بین المللی ژاپن با نام اختصاری جایکا اجرا می شود ، گونه‌ها و زیستگاه‌ها و عوامل تهدیدی آن ها مورد شناسایی قرار می گیرد.
مدیرکل دفتر سواحل و تالاب هاب ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر توسعه همراه با حفاظت از محیط زیست گفت: در این طرح هرمزگان می تواند به عنوان الگویی برای 6 استان ساحلی دیگر باشد و توسعه دریامحور و استقرار صنایع کوچک و بزرگ همگام با حفاظت از منابع دریایی به پیش رود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان هم گفت: هرمزگان با هزار و 500 کیلومتر مرز آبی و 14 جزیره و اتصال به آب های آزاد یکی از مهمترین زیست بوم های کشور است.
مجید وفادار گفت: نتایج این طرح برای استفاده در طرح های توسعه ای مرداد سال 97 اعلام می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *