توقیف لنج های حامل 330 ميليارد ريال کالاي قاچاق در آب های هرمزگان/ 28 متهم دستگیر شدند

توقیف لنج های حامل 330 ميليارد ريال کالاي قاچاق در آب های هرمزگان/ 28 متهم دستگیر شدندبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ علی اصغر خرم روی، اظهارداشت: در راستای ارتقاء تأمین امنیت مرز‌ها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های دریایی پارسیان اجرا شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۳۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۰۰ متر پارچه، یک هزار و ۹۸ دستگاه انواع لوازم برقی، ۱۳۲ هزار کیلوگرم برنج، ۴۰ هزار کیلوگرم گردو، ۹۰ هزار کیلوگرم شکر، ۵۲۶ حلقه لاستیک، ۷۲۰ تخته پتو، ۷۵ هزار و ۹۰۰ ثوب البسه، ۶۰۰ دستگاه تلفن رومیزی، ۲۶۹ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۶ تن بادام هندی، ۱۲۰ هزار لوح فشرده، ۵۹۲ عدد باطری خودرو، سه هزار و ۷۲۸ جفت کفش، ۶ هزار و ۲۸۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۲۱ دستگاه لوازم خانگی، ۳۳۰ تکه لوازم یدکی خودرو و … کشف شد.

وی ادامه داد: در این عملیات، ۵ لنج تجاری فعال در امر قاچاق کالا توقیف و ۲۸ متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید