خبر فوری

برگزاری همایش سجادیه در سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،همایش سجادیه با شرکت 550 نفر از برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع در حسینیه سیدالشهداء(ع) شهر بندر کوهستک برگزار شد.

حجت الاسلام بحرینی استاد حوزه علمیه قم در این همایش گفت: همه مسائل اجتماعی در صحیفه سجادیه نهفته شده است و این کتاب سطح علمی انسان را بالا می برد.

وی افزود: اگر انسان با صحیفه سجادیه انس پیدا کند راه رسیدن او به تقرب الهی ، اخلاق اسلامی و رسیدن به اهداف دنیا و آخرتش بیشتر و بهتر فراهم می شود.

 استاد حوزه علمیه قم در این همایش گفت: کتاب صحیفه سجادیه تنها متعلق به مسلمانان نیست بلکه در میان بسیاری از فرق و ادیان الهی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید