قدرشناسی جوانان امروز از ایثار جوانان دیروز

قدرشناسی جوانان امروز از ایثار جوانان دیروزبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام  در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه دانشجویان و جوانان شهر کرمان همراه بود مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان داشت: توفیق حضور در این گونه مراسمات شکرکردن دارد و بایستی قدردان بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا هستند که چشم‌انتظار فرزندان خود هستند گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و دعای خیر آنها پشتوانه نظام اسلامی است.

سرهنگ محمد رضا ابولحسنی با بیان اینکه ورود شهدا در این برهه از زمان سبب تاثیر رفتار در قشر جوانان میشود .

وی افزود: شهدا عامل وحدت در جامعه هستند و روی اخلاص و نیت شهدا همه در کشور اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور خود شوری معنوی در شهر ایجاد می‌کنند گفت: ما زیر بار دین شهدا هستیم و امروز خوب درس خواندن و پیشرفت در همه عرصه‌ها باعث عزتمندی نظام اسلامی می‌شود که شهدا برای آن خون دادند.

پیکر مطهر این دو شهید گمنام صبح امروز از ابتدای خیابان سلمان فارسی کرمان بر روی دستان مردم کرمان تشییع و در محل در دانشگاه فرهنگیان کرمان تدفین شد.

آئین وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس شب گذشته در دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان با مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) و برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی برگزار شد .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید