خبر فوری

دعوت جامعه دریایی و بندری هرمزگان برای حضور حماسی ساحل نشینان در روز جهانی قدس

هرمزبان:جامعه دریایی و بندری هرمزگان روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای، تمامی اقشار مردم ایران اسلامی به ویژه ساحل نشینان و مردمان ولایتمدار و بیدار هرمزگان را برای همدلی با ملت مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در متن کامل این بیانیه چنین آمده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس، یادگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و این تدبیر هوشمندانه امام راحل، سالهاست موج خروشانی را در پهنه دریای عظیم جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی فراهم کرده است.

در این بیانیه اعلام شده است: در همین راستا، فعالان صنعت حمل و نقل دریایی هرمزگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با اعتقاد راسخ بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین همگام با سایر اقشار مردم سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز جهانی قدس شرکت کرده و سکوت معنادار مجامع بین المللی و حمایت شرم آور دولت های غربی و عربی از حملات ضد انسانی رژیم نژادپرست صهیونیستی را به شدت محکوم می کنند.

جامعه دریایی و بندری ضمن ابراز خشم و نفرت از استکبار جهانی، حمایت رسمی خود را از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم و مبارزه فلسطین اعلام خواهند کرد و بر همین اساس، از تمامی اقشار مردم ایران اسلامی به ویژه ساحل نشینان و مردمان ولایتمدار و بیدار هرمزگان دعوت می شود تا در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 94، نیز همچون سالیان گذشته حضوری پرشور و حماسی داشته باشند./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید