خبر فوری

شناسایی 33 نقطه حادثه خیز در جاده های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اسفندانی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از این تعداد، 22 نقطه حادثه خیز در پایش سال 94 شناسایی شدند و 10 مورد نیز به تازگی شناسایی و آشکارسازی شده است.
وی ادامه داد: نصب تابلو، خط کشی، نصب مانع و علائم ایمنی از فعالیت های اجرا شده در این نقاط حادثه خیز است.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع این نقاط حادثه خیز، خاطرنشان کرد: با وجود اهمیت این مساله و نقش آن در کاهش حوادث رانندگی، متاسفانه تاکنون اقدام قابل توجهی از سوی دستگاه های مربوطه به دلیل نداشتن اعتبار کافی انجام نشده و تنها آشکارسازی نقاط صورت گرفته است.
سرهنگ اسفندانی تصریح کرد: پلیس راه استان تمرکز خود را بر کنترل سرعت در این نقاط پرخطر قرار داده‌ تا از سرعت تردد خودروها در این کاسته و از بروز حادثه برای خودروها خودداری شود.
رئیس پلیس راه هرمزگان خاطر نشان کرد: جاده حاجی آباد -بندرعباس با 9 نقطه، بیشترین نقاط حادثه ساز را در جاده های استان دارد.
7198/2094
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار:هومن محمدکرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید