خبر فوری

عملیات احداث پروژه مجتمع بندری خمیر اجرایی می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از دفتر ارتباطات هاشمی تختی، حسین هاشمی تختی با اشاره به اینکه  بندر خمیر از بنادر با قدمت بیش از ۷۰سال استان هرمزگان است بیان داشت : با توجه به اهمیت ساخت مجتمع بندری خمیر برای استان هرمزگان و مردم این شهرستان پیگیری های مستمری در این رابطه در دستور کار قرار داده شد.

رئیس کمیته بنادر و دریانوردی و صنایع دریایی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: با رایزنی هایی که با سازمان محیط زیست کشور در خصوص مجتمع بندری  خمیر داشتیم بزودی ادامه ساخت و تکمیل این  پروژه از سر گرفته می شود و امید است با تکمیل این کار یکی از معضلات مردم حل و باعث ایجاد اشتغال گردد.

وی به مشکلات ساحل نشینان نیز اشاره کرد و بیان داشت : صحبت هایی در مورد ساحل نشینان و مرزنشینان و  قانون ته لنجی با مجمع نمایندگان و استاندار و رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفته که  با رایزنی های بعمل آمده شاهد اتفاق های خوبی در استان مخصوصا در مناطق ساحل نشین  خواهیم بود.

هاشمی تختی خاطر نشان کرد: فرصت خوبی فراهم شده تا پنج نماینده استان همگام با استاندار و همسو با دولت، قدم های محکمی برداشته و از این فضای  همدلی استفاده کنند تا گام های بلندی را در خصوص اشتغال و اقتصاد بر داریم.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات دیگری از جمله  واگذاری زمین به تعداد ۱۱۰نفرجهت ساخت واحدمسکونی ازطریق راه وشهرسازی استان درسالیان دور به علت وجود شاکی خصوصی مطرح شد که در این راستا هاشمی تختی وعده داد موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید