خبر فوری

مشکل ورزشکار پارالمپیکی مینابی حل می شود

جعفر متقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتقاد ورزشکار و مدال آور بازیهای پاراالمپیکی از مسئولان شهرستان میناب گفت: «حسن دهقانی» یکی از ورزشکاران خوب و با اخلاق استان هرمزگان و شهرستان میناب است که تا کنون در مسابقات جهانی و آسیایی با کسب مدال های رنگارنگ و اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران برای کشور و شهر خود افتخاراتی را کسب کرده است.

متقی با بیان اینکه این ورزشکار همانند سایر ورزشکاران مدال آور شهرستان برای کسب این افتخارات شبانه روز در تلاش هستند گفت: آماده نگه داشتن آنها برای مسابقات بین المللی یک از برنامه هایی است که اداره ورزش وجوانان با  تلاش برای فراهم کردن امکانات لازم برای ورزشکاران آنها را از شرایط مسابقات دورنگه نکند.

رئیس اداره ورزش وجوانان میناب با اشاره به صحبتهای این مدال آور مبنی بر باز پس گیری زمین اهدا شده توسط شهرداری گفت: این ورزشکار بعد از کسب افتخار در مسابقات پارا المپیکی اینچئون وبازگشت وی به میناب قرار شد که در هفته دولت در برنامه تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ازاین ورزشکار هم تجلیل به عمل آورده شود.

متقی عنوان داشت : طبق صحبتهای انجام شده در آن زمان با مجموعه شورا وشهرداری وهمچنین فرماندار وقت شهرستان میناب ومدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان مراسم تجلیل برگزار وقطعه زمینی از طرف شهردار وقت« محمد داشی جان» به این ورزشکار به پاس افتخار های کسب کرده اهدا شد.

متقی گفت: از آنجایی که برای واگذاری زمین مراحلی وجود دارد تا بتوان سند آن را دریافت کرد این ورزشکار زمین اهدا شده را به فروش رسانده بود در صورتی که بعد از مدتی دستگاههای نظارتی در شهرداری ایراداتی را به نحوه واگذاری زمینها مشاهده وبرای رفع این ایرادها از طریق مراحل قانونی زمین را باز پس گرفتند تا در آیند با شرایط بهتری بتوان زمین اهدایی را به ورزشکار واگذار کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان میناب عنوان داشت: اصل قضیه گلایه مندی این ورزشکار در رسانه های این موضوع بوده اما در صورتی که خود به می داند که ماجرای باز پس گرفتن زمین چه بوده به صورت گلایه مندی از مسئولان نسبت به عدم توجه به وی این موضوع را به رسانه ها کشانده است.

ورزشکاران مدال آور در دستگاههای دولتی جذب می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب گفت: اوایل سال جاری بخشنامه مصوب شده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر به کار گیری از مدال آوران آسیایی وجهانی دردستگاههای دولتی به این اداره ابلاغ شد تا بتوان برای ورزشکارانی  که شرایط استخدامی بر اساس بخشنامه رادارند برای جذب آنها اقداماتی انجام شود.

متقی بیان داشت: با ابلاغ این بخشنامه با این مدال آور مینابی در مسابقات پاراالمپیکی وجهانی ارتباط برقرار شد تا با ارائه مدارک مورد نیاز در صورتی که شرایط لازم را داشته باشد مقدمات جذب وی آغاز شود.

متقی گفت: همه کارهای لازم برای شرایط استخدامی این ورزشکار انجام شده و برای تائید نهایی از سوی اداره کل وزارت در انتظار دستورات لازم هستیم تا بتوانیم این ورزشکار را طبق بخشنامه به استخدام در آوریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید