خبر فوری

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،کیامرث برخورداری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت ‌نام در دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان خبر داد.

  وی گفت:دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم آبان ماه در دو گروه خواهران و برادران برگزار می شود.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود:کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیر پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان شامل همسر و فرزندان آنان به شرط داشتن سن بیشتر از 15 سال می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت  کنند.

کیامرث برخورداری گفت: قرائت، ترتیل و تحقیق، حفظ ( شاخه های 10 جزء، 20 جزء و کل) و مفاهیم (جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ 27 جلدی دارالکتب الاسلامیه ( به صورت تستی) از رشته های مورد نظر این دوره از مسابقات بوده و هر متقاضی ثبت‌نام می‌تواند در یک رشته از مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی آخرین مهلت ثبت نام را پایان مهرماه عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به مسئول امور فرهنگی کارگاه و یا اداره متبوع مراجعه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید