خبر فوری

کمک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی قشم در مرحله اول جشن عاطفه ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا غلامی ظهر چهارشنبه ضمن تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش قشم و مسئولان مدرسه غیر انتفاعی سرای اندیشه، اظهارداشت: جشن عاطفه ها همه ساله در سراسر کشور با هدف ترویج سنت حسنه انفاق نیکوکاری و نوع دوستی و با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره)، وزارت آموزش وپرورش، بسیج مقاومت و صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی به دو مرحله ای بودن این جشن اشاره کرد و افزود: کمیته امداد شهرستان قشم همزمان با سراسرکشور جشن عاطفه ها را در دو مرحله برگزار کرد که مرحله اول آن ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۶ به صورت عموم در میادین شهر و میعادگاه های نماز جمعه سراسر کشور برگزار شد.

غلامی ادامه داد: در مرحله اول بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و مردم نیکوکار جمع آوری شد که از این مقدار یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به صورت کالا و غیر نقدی و قریب به ۹۴۰ میلیون ریال به صورت نقدی جمع آوری شد که بلافاصله در بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیر کمیته امداد شهرستان قشم با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها از امروز ۱۹ مهرماه ۹۶ در آموزش وپرورش قشم و مدارس تحت پوشش آن  اجرا می شود، خاطر نشان ساخت: سعی بر آن است که صدرصد کمک های دانش آموزان در کوه تاترین زمان به دست دانش آموزان نیازمند برسانیم و مشکلات عدیده آنها را التیام ببخشیم.

غلامی گفت:در سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از کمک های دانش آموزان مدارس قشم جمع آوری شده بود که در بین یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیازمند و افرادی که محتاج حمایت بودند توزیع گردید.

این مسئول به توزیع کیف مهربانی در بین دانش آموزان این جزیره نیز اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری منطقه آزاد قشم و انعقاد تفاهم نامه با مؤسسه خیریه حضرت رقیه شهر تهران، تعداد یک هزار پکیچ حمایتی با عنوان کیف مهربانی تهیه و با همکاری آموزش وپرورش قشم در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان قشم توزیع گردید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید