خبر فوری

فرماندار: بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در بستک جذب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، عبدالله پرتابیان روز سه شنبه در نهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بستک افزود: تاکنون 14 میلیون و 502 میلیون ریال از این مبلغ به متقاضیان پرداخت شد، 15 میلیارد و 200 میلیون ریال آماده پرداخت است و برای مابقی این مبلغ نیز برنامه ریزی لازم به منظور پرداخت تسهیلات انجام شده است.
وی بیان داشت: 48 میلیارد ریال با محوریت کمیته امداد، یک میلیارد و 800 میلیون ریال بهزیستی، 2 میلیارد ریال میراث فرهنگی، 700 میلیون ریال صنعت، معدن و تجارت، 2 میلیارد و 652 میلیون ریال جهاد کشاورزی و 15 میلیارد و 200 میلیون ریال صندوق کارآفرینی امید جذب شده است.
فرماندار بستک اظهار کرد: بیشتر این وام ها در بخش مشاغل خانگی، تولید برق به وسیله انرژی خورشیدی، پرورش شتر مرغ و مجوز تاسیس پرداخت شده است.
شهرستان بستک با 80 هزار و 492 نفر جمعیت در 230 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید