خبر فوری

قوانین کار در شرایط سرمایه گذاری و فضای تولید تاثیر گذار است

قوانین کار در شرایط سرمایه گذاری و فضای تولید تاثیر گذار استبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست بررسی راهکار‌های رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری که صبح امروز در مجلس وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: هدف از آمارگیری‌ها این است که به نتایج قابل اتکایی برسیم، بنابراین اگر هدف را یک فاکتور به نام نرخ بیکاری بگیریم و فاکتور‌های دیگر را مورد توجه قرار ندهیم در قضاوت ما تاثیر دارد.

وی ادامه داد: عواملی همچون نرخ مشارکت، نیروی کار میزان مهاجرت، و ظرفیت‌ها و کشش‌های سرمایه گذاری استان‌ها در نرخ بیکاری تاثیر دارد، اگر اینها را نادیده بگیریم قطعا در قضاوت ما تاثیر گذار خواهد بود.

همتی اضافه کرد: قوانین و مقررات فضای کسب و کار در استان‌ها ثابت است و قطعا در مورد شرایط سرمایه گذاری و فضای تولید تاثیر گذاراند و باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: نباید در بحث آمار، نمونه گیری مرکز استان را به کل استان تعمیم دهیم باید مجموعه فاکتور‌ها را در کنار هم قرار دهیم تا به تحلیل درستی دست پیدا کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید