خبر فوری

دانشجویان پس از ورود به دانشگاه کتاب کار تدوین کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: دانشجویان اگر قصد دارند پس از ورود به دانشگاه نیز در حوزه‌های مختلف موفق شوند باید برنامه داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان باید با برنامه ریزی بدانند که چه موضوعی را دنبال می‌کنند، انگیزه آنها برای ادامه تحصیل چیست و چگونه زمان خود را مدیریت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشجویان باید پس از ورود به دانشگاه کتاب کار تدوین کنند و براساس این کتاب حرکت کنند.

میراحمدی گفت: همچنین دانشجویان در دوران تحصیل خود نیازمند مشاوره و راهنمایی هستند که در این راستا لازم است از نصیحت‌ها و تجربه‌های اساتید استفاده کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: دوران دانشجویی پیمودن یک راه است و اگر از ابتدا این مسیر کج نهاده شود تا پایان این مسیر کج دنبال خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید