مردم هرمزگان در واکنش به سخنان ترامپ پس از نمازجمعه راهپیمایی می کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به سخنان سخیف ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران، فردا جمعه 31 شهریور، همزمان با آغاز ماه محرم، ماه عزای سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، مردم شریف و نمازگزار پس از اقامه نماز با شکوه جمعه در بیش از هزار شهر و بخش سراسر کشور تظاهرات ضد آمریکایی بر پا خواهند کرد و یکپارچه شعار ‘مرگ بر آمریکا’ را سر خواهند داد.
در این اطلاعیه اعلام شده است: در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان نیز این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه از گلزار شهدا تا سه راه بهشت زهرا با حضور اقشار مردم و نمازگزاران برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا دو روز قبل در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد توافق هسته ای گفت که، این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است.
دونالد ترامپ افزود: این توافق مایه دردسر و نگرانی برای آمریکا شده است.
ترامپ خاطرنشان کرد: ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته ای بسازد، ما نمی توانیم اجازه دهیم که ایرانی ها از توافق هسته ای به عنوان پوششی برای جنگ افراز هسته ای خود استفاده کند.
سخنان جنگ طلبانه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل با استقبال چهره های تندرو آمریکا به مانند «جان بولتون» روبه رو شده است، با این حال، محافل سیاسی و حتی برخی از جمهوریخواهان کنگره از سخنان ترامپ علیه ایران انتقاد و ابراز نگرانی کرده اند.
این درحالیست که دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان روز گذشته، 29 شهریورماه در سخنرانی خود در نشست عمومی سازمان ملل، سخنان اخیر ترامپ را جاهلانه، زشت و کینه توزانه خواند و از آن انتقاد کرد.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید