خبر فوری

اعمال محدودیت های ترافیکی مراسم ۳۱ شهریور در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از پلیس هرمزگان، علی اصغر خرم روی بیان داشت:مراسم رژه  خودروی و انسانی نیروهای مسلح استان به مناسبت گرامیداشت ۳۱ شهریور ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان  از ساعت پنج صبح روز جمعه ۳۱ شهریور  برگزار و تاساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود:محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در شهر بندرعباس  در طول بلوار ساحلی حد فاصل خیابان صمدو تا میدان لارک  و  طول بلوار شهید چمران  اجرا می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم بلوار امام خمینی (ره)، بلوار امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران  و بلوار شهید رجایی است که شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه می بایست ضمن همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

خرم روی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم، اظهارداشت: با توجه به اینکه  هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع  می باشد عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون ، وسیله نقلیه آنان توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ  انتقال می دهند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه انتظار داریم که شهروندان در پارک خودرو و وسایل نقلیه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند، بیان داشت: افرادی که قصد تماشای مراسم را دارند از آوردن وسایلی نظیر کیف دستی و چمدان ،کالسکه و امثال اینها خودداری و این گونه وسایل را در خودرو نگهداری کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید