خبر فوری

طرح برقرای امنیت در مدارس حساس با جدیت اجرا می شود

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فصل باز گشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به شروع فصل مدارس در شهرستان میناب نیروی انتظامی شهرستان طرح بر قرای امنیت را در محدوده مدارس در دستور کار خود قرار داده تا با ایجاد امنیت پایدار در  این اطراف خانواده ها و اولیاء نیز با آسوده خاطری بیشتر برای تحصیل دانش آموزان خود اقدام کنند.

رستمی گفت: با توجه به این بخشنامه در محدوده همه مدارس به خصوص مدارس دخترانه نیروههای گشتی ثابت و ساعتی به صورت محصوس و نامحسوس در جلو مدارس حاضر و با هرگونه ناامنی و ایجاد مزاحمت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب بیان داشت: همه نیروهای به کار گرفته در این طرح قبل وبعد ویا در حین شروع کلاسهای در مکانها مشخص شده برای آنها به گشت زنی مشغول می شوند تا دانش آموزان با هیج مشکلی مواجه نشوند.

رستمی گفت: در این طرح مقرر شده است که با مشاهده هر گونه شخص ویا اتومبیل مشکوک پارک شده در حوالی مدارس سریعا برای دستگیری ویا توقیف آن اقدام شود ومراتب را به مراجع قضایی  وانتظامی اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به نا امنی های ایجاد شده  سالهای گذشته در محدوده برخی از مدارس که سبب گروگانگیری دانش اموزان شده بود عنوان داشت: همه این مشکلات را کارشناسی کرده وماموران آگاهی وانتظامی در برای جلوگیری از هرگونه حادثه در امادگی کامل به سر می برند.

رستمی گفت: با بر نامه ریزی های انجام شده وانجام کارهای عملیاتی وتاکتیکی دانش آموزان گروگان گرفته شده در سالهای گذشته در کمترین زمان به آغوش خانواده ها باز گردانده شده اند وعوامل ونفرات در گروگانگیری  شناسایی ودستگیر وبه مراجع قضایی تحویل داده شد ه اند به جزء یک مورد از این نامنی های صورت گرفته که گروگانگیرها گروگان خودرا به خارج ازمرزهای کشور انتقال داده اند را مورد بررسی تیم های اطلاعاتی قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید