خبر فوری

اهدا لوازم التحریر بین دانش آموزان مددجو میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: این بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند پایه اول تا ششم ابتدایی در مناطق محروم  شهرستان توزیع شد.

وی افزود: برای تهیه و توزیع این این بسته ها شامل دفتر، خودکار، مداد، تراش، پاک کن و خط کش۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: 2 هزار و ۸۰۰ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد میناب هستند.

محمود جاودان افزود:  امسال سرانه پرداخت کمک تحصیلی به ازای هر دانش‌آموز زیر پوشش به ۱۰۲ هزار تومان افزایش یافته است .

جاودان افزود: نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت درخدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند از طریق دفتر کمیته امداد، وجوهات نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۲۱۴۴۳۶۲۰۰۹ بانک صادرات پرداخت کنند.

مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز  ۱۹ مهر در مدارس سراسر کشور با هدف تقویت روحیه ایثار و انفاق در بین دانش‌آموزان اجرا خواهد شد .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید