خبر فوری

2 مدرسه انقلابی در سطح شهر اراک افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، محمد گلی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس این قشر اظهار داشت: برنامه‌های ویژه و متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، گلباران قبور شهدا، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، سخنرانی‌ها و همایش‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری، به صدا درآمدن "زنگ مقاومت"، شرکت در نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ها و برگزاری مسابقه سند تحول بنیادین به عنوان سند بالادستی آموزش و پرورش در شهرستان زرندیه می‌توان نام برد.

وی افزود: تمامی این برنامه‌ها به غیر از مسابقه سند تحول بنیادین مابقی در تمامی نواحی استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی از اقشاری که در سطح جامعه کنونی ما صاحب تریبون است و نقش اثرگذاری در راستای توسعه ادبیات دفاع مقدس دارد قشر فرهنگیان هستند که جامعه هدف آنان در حقیقت آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

گلی ادامه داد: فرهنگیان بسیجی ما تبیین‌گر رخدادهای و رویدادهایی هستند که در دهه 60 در کشور رخ داده است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت مدارس در تربیت نسل آینده‌ساز امسال دو باب مدرسه الگو و انقلابی را در سطح شهرستان اراک افتتاح می‌کنیم، مدرسه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در شهر اراک که هر دو در مقطع اول متوسطه نسبت به تربیت دانش‌‌آموزان اقدام خواهند کرد و امیدواریم الگویی در جنبه‌های اعتقادی، اسلامی و مذهبی در بین دیگر مدارس باشند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: موارد پرورشی، تفکری، بصیرتی، اعتقادی در این مدارس حائز اهمیت است و در حقیقت برای هر یک از دروس پیوست‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است که تدوین و تدریس خواهد شد تا اثرگذاری خوبی داشته باشند.

گلی ادامه داد: ثبت نام در این مدارس برای عموم آزاد است ولی خانواده شهدا، نظامیان و فرهنگیان اولویت دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید