خبر فوری
هرمزبان:به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم بیش از هزارو 100 مبلغ به مناطق مختلف هرمزگان اعزام می شوند.

اعزام بیش از هزار مبلغ درایام محرم در هرمزگان

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد سرپرست اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: از این تعداد 500 مبلغ از هرمزگان و مابقی از 3 استان قم، اصفهان و مشهد به مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی سراسر استان اعزام می شوند.
وی افزود: مبلغان اعزامی به بیان احکام شرعی، تفسیر قرآن ، تبیین فرهنگ عاشورا، مسائل اخلاقی و آسیب های اجتماعی می پردازند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم در این همایش گفت: مبلغان باید با معرفی عاشورا به مردم آنان را را ابعاد مختلف این واقعه آشنا کنند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: مبلغان با توجه به شرایط منطقه و اطلاعات مورد نیاز را برای مردم عزار بازگو کنند.

وی گفت: روحانیون مکلف به پاسداری از عقاید مردم هستند و ایام محرم فرصت خوبی را در اختیار آنان قرار می دهد.

حجت الاسلام فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان هم در این مراسم گفت: در ماه محرم باید از ظرفیت مساجد استفاده کرده و قرآن و نماز اول وقت را در زندگی ترویج دهیم.

حجت الاسلام مختاری مدیر حوزه های علمیه هرمزگان هم گفت: مبلغان و روحانیون از فرصت پیش زو برای برقراری ارتباط با جوانان و نوجوان و ایجاد بستری مناسب برای جذب بیشتر آنان به مساجد و رفعه شبهات موجود در فضای مجازی استفاده کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید