خبر فوری

آخرین مهلت ثبت شکایت متقاضیان نقل و انتقال فرهنگیان کرمانی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید رضا میر موسی ، رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به لزوم ساماندهی نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: بیست و نهم شهریور آخرین مهلت ثبت اعتراض متقاضیان نقل و انتقال فرهنگیان در استان است و بعد از این تاریخ به شکایات جواب داده نمی شود.
وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال که از روند نقل و انتقال خود شاکی هستند فقط از تاریخ 27 تا 29 شهریور جاری می توانند نسبت به ثبت شکایت خود در سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir اقدام کنند.
میر موسی با تاکید بر اینکه شاکیان از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان و حوزه ستادی اداره کل جدا خودداری کنند تصریح کرد: به مراجعات حضوری پاسخ داده نمی شود.
وی گفت: پاسخ شکایت به مدت هفت روز با مستندات لازم ارائه خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید