خبر فوری

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس افزود: نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به قبل با مجموعه دولت هماهنگی بیشتری داشته و امیدواریم با این هماهنگی ها فرصت خدمت بيشتر به مردم فراهم شود.

وی گفت:فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان نیز با تجربه اجرایی و قانون گذاری وظیفه ایجاد هماهنگی میان مسولان، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس را دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم گفت: نماینده ولی فقیه در استان همواره از مسئولان اجرایی دولت حمایت کرده است.

آیت الله غلامعلی نعيم آبادی افزود: استاندار سابق هرمزگان ارتباط خوب و سازنده ای با مجموعه روحانیت استان داشته و امیدواریم استاندار جدید این راه را ادامه دهد.

وی با اشاره به ضرورت وحدت میان مسئولان گفت: پیشرفت و تحقق برنامه های دولت نیازمند هماهنگی و وحدت میان مسئولان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید