رحمانی فضلی:جابجایی استانداران برای ایجاد هماهنگی بیشتردر استانها انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در بدو ورود به بندرعباس برای تودیع و معارفه استاندار هرمزگان افزود: برخی استانداران تمایل دارند در سایر دستگاه ها مشغول به کار و فعالیت شوند.
وی ادامه داد: تجربه های ارزنده ای در چهار سال گذشته در استان ها کسب شده و امید می رود به استانداران جدید منتقل شود و استاندارانی که تا قبل از این استاندار بوده اند از تلفیق این تجربه ها برای اداره بهتر استان ها استفاده کنند.
وی اضافه کرد: گام های موثری در چهار سال گذشته در هرمزگان برای توسعه و عمران برداشته شده که از آن ها در دوره جدید استفاده می شود.
وزیر کشور امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار هرمزگان شرکت خواهد کرد.
جاسم جادری که طی چهارسال گذشته استاندار هرمزگان بوده است امروز جای خود را به فریدون همتی می دهد که پیش از این استاندار قزوین بود.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی * انتشار: محمد جهانگیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید