خبر فوری

تهیه 23 طرح نیروی انسانی ارتش اصفهان با عنوان “لبیک یا خامنه‌ای”

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جشنواره میثاق با ولایت با حضور امیر محسن آذر افروز ارشد نظامی ارتش در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارشد نظامی ارتش در استان های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: تاکنون حدود 23 طرح تحت عنوان "لبیک یا خامنه‌ای" در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف تهیه کرده‌ایم.

وی افزود: این طرح‌ها برای مثال در زمینه نیروی انسانی، آمار و پشتیبانی، مسائل ایثارگران و بازنشستگان و خانواده معظم شهدا است که با یک نگاه کلی به این طرح‌ها عمده آن حول نیروی انسانی می‌چرخد که یکی از این طرح‌ها جشنواره میثاق با ولایت طرح امام حسین(ع) است.

امیر آذرافروز به هدف از برگزاری جشنواره میثاق با ولایت، طرح امام حسین (ع) در اصفهان اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها افزایش بهره‌وری و تقویت اثر بخشی و ارتقای کارایی و کارآمدی سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از تسنیم، در جشنواره میثاق با ولایت، طرح امام حسین(ع)، از کارکنان نمونه یگان‌های ارتش در منطقه اصفهان قدردانی به عمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید