خبر فوری

راه اندازی موکب میناب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میناب گفت : این موکب از یک هفته قبل از اربعین برپا می شودو تا سه روز بعد از اربعین حسینی آماده پذیرایی روزانه 6 هزار زائر است .
وی افزود : 200 نفر از بسیجیان مینابی دراین موکب حضور دارند .
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میناب گفت : برپایی نماز جماعت ، ارائه مشاوره دینی و معرفتی ، ویزیت رایگان پزشکی از برنامه های فرهنگی موکب قمر بنی هاشم میناب در اربعین حسینی است .
احمدی نیا گفت : مردم می توانند برای برپایی این موکب کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاهها و حوزه های بسیج ناحیه سپاه میناب تحویل دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید