خبر فوری

حمایت نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اصفهان از طرح‌های اصیل اسلامی و پاسداشت شهدا

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری عصر دیروزدر آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نطنز، اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثارگران و آزادگان سرافراز و خانواده‌های این عزیزان را گرامی می‌داریم، در مقابل خانواده شهدا احساس کوچکی می‌کنیم و هر چه داریم از شجاعت این رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: این دانشگاه با توجه به حضور خیران در پیشبرد اهداف دانشگاه خاستگاه حضور خیران شده و امیدواریم این افراد که راه و کار خیر خود را در راه نشر و توسعه علم شروع کرده‌اند این راه را تا پایان ادامه دهند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اصفهان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند از مدیران هوشمند، خدوم و اهل کار جهادی حمایت کرده و آن‌ها را تربیت‌کند و پرورش دهد و در آینده از وجود مدیران جوان استفاده کند.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی نقل می‌شد که در فلان شهرستان بومی که بالأخره فرهنگ غربی در آن نفوذ نکرده، چیزهایی می‌بینیم که نگران‌کننده است و برخی جلوه‌های دانشگاه آزاد با شرایط ارزش‌های حاکم شهر ما تناسب و همخوانی ندارد، ولی امروز به نقطه‌ای رسیدیم که دانشگاه آزاد اسلامی خاستگاهی برای نشر معارف دینی و ارزش‌های انقلابی است.

حیدری اذعان کرد: یکی از برنامه‌هایی که انتظار می‌رود در دانشگاه‌های آزاد به آن پرداخته شود اهمیت به تشکل‌های ولایت مدار و ارزشی است که در خط امام و رهبری هستند و مدیران بدانند که باید از این ظرفیت برای خدمت به‌ نظام و اسلام استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از انتظارات از مدیران دانشگاه بحث شایسته‌سالاری در انتخاب همکاران و انتخاب برنامه‌ها، طرح‌ها و بخشنامه‌های صادرشده از طرف دانشگاه است که در راستای تقویت نظام و جمهوری اسلامی و رساندن دانشگاه به دانشگاه طراز اسلامی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اصفهان گفت: حقیقتاً با آمدن علی‌اکبر ولایتی در دانشگاه آزاد تحول بنیادین در این دانشگاه آغاز شد و وی در توصیه به مدیران دو هدف ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه و اصلاح وضعیت فرهنگی را خواستار شدند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم که وضعیت فرهنگی هرچه سریع‌تر در واحدها توسعه پیدا کرده و این نهاد نمایندگی از طرح‌هایی که جزو ارزش‌های اصیل اسلامی و پاسداشت شهدا باشد حمایت می‌کند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید