خبر فوری

بازتاب هشدار مقام معظم رهبری به آمریکا در رسانه های چین

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از روز دوشنبه ایرنا، شینهوا خبرگزاری رسمی چین امروز نوشت: رهبر ایران تاکید کرده است هر اقدام دولت جدید آمریکا علیه برجام با واکنش شدید ایران روبرو خواهد شد.
شینهوا می افزاید: رهبر عالی ایران به آمریکا درباره اقدام علیه برجام هشدار داد و افزود: اگر چنین کاری صورت گیرد ایران نیز نسبت به آن تصمیم متقابل خواهد گرفت.
رسانه چینی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: دولت آمریکا در قبال برجام رفتار و عملکردی ضعیف داشته و همچنان به راهبردهای خصمانه و شیطانی خود ادامه داده است.
تارنماهای گلوبال تایمز، چاینا ارگ و انگلیش نیوز چین نیز در گزارش های خود آورده اند که رهبر ایران یادآورشد که در جریان مذاکرات توافق هسته ای تهران حاضر شد برخی از حقوقش را نادیده بگیرد تا تحریم ها رفع شود.
این رسانه ها از بیانات رهبر معظم انقلاب آورده اند که امروز آمریکا رفتاری قلدرمابانه نسبت به توافق هسته ای دارد و باید بداند ملت ایران با قدرت و اقتدار ایستاده است و با هر اقدام آمریکا مقابله خواهد کرد.
گلوبال تایمز می نویسد که پس از سال ها ایران و قدرت های بزرگ دنیا توانستند توافق مهم هسته ای موسوم به برجام را امضا کنند ولی بار دیگر دو کشور در این باره دچار تنش هایی شده اند.
روزنامه چاینا دیلی چین نیز نوشت که کشورهای دیگر امروز نباید به ترامپ امکان بدهند که برجام را مورد بی اعتنایی قرار دهد زیرا این پیام بدی برای جهان و جامعه بین المللی خواهد بود.
شبد**آساق**231**1904**1010
انتشار:حسن معظمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید