خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: گردهمایی «طلایه داران تبلیغ» در آستانه ماه محرم و با سخنرانی حجت‌الاسلام مروی از دفتر مقام معظم رهبری در استان یزد برگزار می‌شود.

گردهمایی «طلایه داران تبلیغ» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌الملی قرآنی(ایکنا) از یزد، جلسه برنامه ریزی برگزاری گردهمایی «طلایه داران تبلیغ» در محل دفتر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
این نشست با حضور تفتی پور معاون اداری و مالی، دهقان باغی مسئول حراست، دهقان اشکذری کارشناس برنامه ریزی فرهنگی، میرجلیلی کارشناس اعزام، زارع ارنانی کارشناس امور مساجد، طالعی کارشناس امور بانوان، فتوحی کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد برگزار شد.
در این نشست مقرر شد گردهمایی «طلایه داران تبلیغ» 27شهریور ماه با حضور مسئولان استان و همچنین ائمه جمعه و جماعات، مبلغین و مبلغات برگزار شود.
همچنین مقرر شد این مراسم از ساعت 9 و سی دقیقه الی 11 و سی دقیقه در جوار تربت پاک سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) برگزار شود.
یادآور می‌شود گردهمایی «طلایه داران تبلیغ» در آستانه ماه محرم و با سخنرانی حجت‌الاسلام مروی از دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید